OVM Kennissessie (gratis voor leden)

Kennissessie ~ ONLINE (ON)VEILIGHEID – een kijkje in de wereld van cybercrime en online privacy

donderdag 31 oktober 2024

KENNISSESSIE

Hacken- persoonsfraude- phishing- datadiefstal :‘het nieuwe normaal’ ?Maria Genova neemt je mee in de deze wereld

Op donderdag 31 oktober a.s. organiseert OVM  een Kennissessie, die voor iedere ondernemer interessant is.  

ONLINE (ON)VEILIGHEID – een kijkje in de wereld van cybercrime en online privacy

Phishing berichten, gehackte bedrijven, datalekken, verzoeken om geld over te maken: je leest erover in de krant, je ziet het op het nieuws en hebt misschien zelf al wel eens zo’n bericht ontvangen. Het komt veel voor.

Voor veel mensen is het een gebied waar ze weinig vanaf weten, wat aanleiding kan geven tot nare incidenten. Zelfs de mensen die een goed beeld hebben van de moderne online bedreigingen kunnen alsnog onbewust hun privacygevoelige gegevens op internet delen.  

Maria Genova gaat je in deze sessie gaat je in deze sessie, in begrijpelijke taal, bijpraten over het beveiligen van je computer en je telefoon, maar ook hoe organisaties hun digitale veiligheid kunnen verbeteren. De sessie zit vol praktische voorbeelden dus dit biedt voor alle ondernemers kansen

Datum: donderdag 31 oktober a.s.
Aanvang: 19:30 uur
Start: 20:00 uur

Kosten
GRATIS 

Aanmelden
Aanmelden kan tot uiterlijk 26 oktober a.s. via de OVM app. Wil je voor deze sessie ook iemand uit je team meenemen? Geef dit dan aan bij het aanmelden.

Locatie 

Brandend Zand – ruimte Land Rover Experience  Recreatiegebied De Zandmeren – Zandstraat 6, 5331 PG, Kerkdriel. 

Aanmelden

Aanmelden kan via de OVM App

Maria Genova

Maria Genova werd in 1973 geboren in Bulgarije en verhuisde naar Nederland toen ze 17 was. Ze studeerde aan de Academie voor Journalistiek in Tilburg en schreef na haar afstuderen artikelen voor landelijk bekende tijdschriften en kranten. 

Maria spreekt over de digitale ontwikkelingen van nu en de uitdagingen die deze met zich meebrengen.

Haar verhaal bespreekt de gevaren van internet, zoals cybercrime, hacks en identiteitsfraude, maar ze geeft haar publiek ook concrete aanknopingspunten om een bedrijf nieuwe kansen te bieden. Bijvoorbeeld door nieuwe stappen te zetten op het gebied van digitaal klantmanagement, sociale media en data-analyse.